Oldalak

2017. december 6., szerda

Kifordítom-befordítom

Újabb kétoldalas bevásárló táskák készültek karácsonyra. Egy füst alatt kiszabtam mindent, ami kellett:


Az első visszafogott, szürke alapon mini csillagos oldal már-már kispolgári, hovatovább uncsi lenne, ha a füleknél nem kandikálna ki máris a sárga oldal...


 Ami még tovább is kétoldalas, mert a Zsuzsitól kapott párnahuzat két oldalából nem egyformán szabtam ki a két lapot:


Kata munkatársnőmnek ugyan készült már ajándék, de mikor ezt az anyagot megláttam, tudtam, hogy ebből kell neki varrnom valamit, mert ezek a kedvenc egerei (bocsánat, a nevüket mindig elfelejtem). Azért is kapta a másik oldalra a szürke anyagot, mert a jelenleg használt ilyen típusú táskái mind "bolti" szürkék.


 A másik táskánál ugyanez volt a helyzet, mikor megláttam a K-elme-seknél ezt a rózsaszín, unikornisos anyagot, tudtam, hogy Diának kell egy ilyen, csak még nem tud róla:


 A másik oldala a már egyszer használt bonbonos, mert Dia egyrészt csokifüggő, másrészt ő készíti a világ legjobb házibonbonjait (amik mindig tömény szesz-alapúak, mint a "kicsit rumos" sütijei):


Most még újabb két zsinóros zsák varrása jön, aztán meglátjuk, mi van még a listán.

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése