Oldalak

2017. július 24., hétfő

Újabb maradék feldolgozás indul...

Egy nagyobb volumenű varrós projektből mentettem meg a legalább kb. féltenyérnyi széles vagy hosszú darabokat, amiket ott már nem tudtunk használni, de kidobni sajnáltam volna őket.

Megnéztem az egyik kisebbet, milyen méretű négyzetek jönnek ki belőle, aztán ahhoz igazítva az összeset, a kis kupacból kereken 90 darab, 8x8cm-es darabkám lett.

Most filózok, mi is legyen belőlük: babatakarónak kevés, gyerekruhának - akinek szántam - szintén nem biztos, hogy elég... Két darab, majdnem pont 30x30-as díszpárna huzatnak jön ki eddig leginkább. De még gondolkozok egy kicsit, nem sürgős... :)

Múlt héten öt egyforma inget is rövidebbre vágtam, a levágott, ívelt alja darabok rám maradtak. Ezekből ugyan csak 5x5-ös négyzetek jöttek ki, de sebaj, mert ehhez könnyebb - akár itthon - kiegészítő anyagot találni.


Persze itt is előbb rá kéne jönnöm, hogy mi is legyen belőlük?

Ha kitalálom... Folt. köv. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése