Oldalak

2017. április 29., szombat

Zokniblog

Mert ha nem gasztro, akkor zokni. Főleg, mert a könyökfoltos zoknik is népszerűek voltak... :o)
Nálam a téli zoknik kezdtek kopni, sajnálatomra. Ezek hosszú szárú zoknik, nem is panaszkodhatom, évekig bírták, mire a talpuk foszlásnak indult.


 Ellenben a száruk még kifogástalan állapotban van, tehát megpróbáltam megmenteni őket. Így a kopott sarokrész fölött ívesen végigvarrtam, levágtam a talprészt, aztán elcikkcakkoltam a ráhagyást:


Az eredmény három pár rövid ám vastag zokni, ami itthonra tökéletes lesz, mert melegítőhöz már nem nélkülözhetetlen a térdig érő hossz.


 Az egyik darab láb-próbán. Az elején a varrás nem feltűnő, nem kényelmetlen. Hogy ezen állapotban meddig bírják, még talány, de szerintem azt a rájuk fordított tíz perc varrást tuti megérték.



Közben újabb színes patchwork projekt van folyamatban, azzal...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése