Oldalak

2016. június 21., kedd

Mondókás

Pénteken megvettem a turkálóban egy dupla paplanhuzatot...


Szombaton kimostam, vasárnap kiszabtam, hétfőn megvarrtam...


Kedden fotóztam:


Kétoldalán különböző sűrűségű mintájával, és finom színeivel fogott meg ez a paplanhuzat. Kis nézegetés után, hibátlan minősége miatt meg is vettem, gondolván, táskabélésnek, miegymásnak jó lesz.


Aztán itthon addig nézegettem, hogy anyukánknak is mennyire tetszenének ezek a színek, és hogy egy szép ágynemű garnitúrának mindig örül (amúgyis rég kapott, lehet, már kopottak az előzőek...), hogy végül kiszabtam belőle egy normál paplan és egy párnahuzatot. Felrajzolás után mindjárt rögzítettem a réteget kis biztostűkkel, így szabás után már csak végig kellett rajta száguldozni a varrógéppel, és kész is jó előre egy szülinapi ajándéka. És még mindig maradt nekem is jó egy nagypárnányi az anyagból, lehet belőle bélés, vagy ami majd adódik. Dupla haszon.


Paradicsomfronton meg jelenleg ott tartunk, hogy az égigérő (50-60 cm-s) növénykéim végre kezdenek virágozni is:


Tán még paradicsomot is eszünk róluk... Érdekes, hogy anyukánknak is adtam a palántákból, nála sokkal alacsonyabbak, de még erősebbek, és előbb kezdtek virágozni is. Pedig az a kilenc kilométer távolság még tán nem egy másik klíma. :o)


Mivel ez a varrás csak hirtelen közbejött ötlet volt, a rózsás farmer maradék-maradékaival...


Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Tényleg nagyon jó az anyag mintája!
De szép nagyok már a paradicsom növények! Hamarosan lesz paradicsom is rajta! :)

a Matula ikrek írta...

Legközelebb mutatok három szem málnát is. :o)A tavaly ültetett bokraink kis késésben vannak az átlaghoz képest, de már legalább kóstoltam a saját termést abból is.

Megjegyzés küldése