Oldalak

2015. december 21., hétfő

Szarvasos nadrág Laurának

... az én tavalyi nadrágomból. Szegényke, csak egy szezont szolgált ki, bár az alatt igen elégedett voltam vele. :) Egyszer meg is varrtam, de amikor a belső combrészen már az anyag is megkopott, félretettem, hogy majd idén télre gyerekruhát varrjak belőle. A tél itt van, már a rugalmas anyagokkal is barátkoztam valamennyit, ma, ha már úgyis az ikertű volt a gépben, meg fekete cérna belefűzve, gyorsan megvarrtam ezt is. A nadrág hosszát szabásminta alapján néztem, de az új ülepvonalat csak úgy szemre vágtam, a rugalmas anyag szerencsére ezt megengedi. Az eredeti lábvarrást kivágtam, hogy a nadrág régi belsejét használhassam kívülre, mert az egyáltalán nem volt még bolyhos. Megmaradt az alja passzé, és rászabott, belülre hajtott, egyszerű gumiházat kapott. Ezt egy darabig nem fogja kinőni, az anyag jól nyúlik széltében, és hosszában is. :)



Most még a megmaradt derékrésszel kell kiötölnöm valamit. Habár, ma egy fekete kötött pulcsinak meg az alját vágtam rövidebbre, Vivinek. Talán a kettőből...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése