Oldalak

2015. augusztus 7., péntek

Késésben

Idén, sajnos, majd mindenki szülinapjával késésben vagyok. Nem is értem, és erre nincs is elfogadható magyarázat, de ez van... Ha mégis megpróbálok pozitív lenni, mondhatom, hogy legalább még egyszer kapnak ajándékot, nem csak az egyszerre, dömpingben érkezőket (a jókor köszöntőktől). :)

Most Gréti keresztlányunk ajándéka készült el, kb. 3 hét késéssel. Mivel szeret főzőcskézni, sütögetni az anyukájával, egy kötényt varrtam neki, egy, az anyaga miatt megvett, itt-ott foltos abroszból. A felsőrész szabásmintáját egy ruháéból szerkesztettem át, a szoknyarész másfélszeres bőségből ráncolt, és jó nagy zsebeket varrtam rá, egy mély, vízszintes hajtásból:
ha még nem mondtam volna elégszer, imádom a bordűrös anyagokat :)


Kap mellé egy gyerekeknek szóló szakácskönyvet, és pöttyös muffinkosárkákat is.

Bezzeg anyukánk varrott ajándéka már kész van egy ideje, de azt majd csak a vasárnapi köszöntés után mutogatjuk itt. :)

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése