Oldalak

2015. augusztus 23., vasárnap

Diszkóláz

Mivel egymást érik a születésnapok, még alig, hogy befejeztük Laura ajándékait, máris gondolkozhattunk két újabb keresztlányén. Az egyikük most épp megint fiús időszakát éli, így nem kap általunk varrott ruhát, de a másiknak pikk-pakk összehoztam egy gyors, de annál látványosabb felsőt, hála a Mónitól kapott, fényes, de nem foszlós anyagnak. Gyakorlatilag csak levágtam az anyagdarab megkezdett szélét, és a másik oldalon a gyári, nem teljesen bevont szélet, aztán elfeleztem a használható darabot. Az így kapott fekvő téglalapokon kimértem egy bőséges nyakkivágást, és két szellős karkivágást, aztán gyorsan összevarrtam a szükséges váll-, és oldalvarrásokat. Az anyag ugyan egyáltalán nem foszlik, de, hogy befejezettebb legyen az összhatás, a varrások mentén, és így folytatólagosan a kivágások szélén is, szimplán behajtottam, és letűztem az anyagot. A nyakkivágás közepén mindkét darabot kicsit szélesebben hajtottam, így nem teljesen egyenes, hanem kicsit íveltebb lett, különösebb fakszni nélkül. Az alját pedig 3 cm szélesen hajtottam fel, és tűztem le (és egyenesebb, mint amilyennek a képeken látszik). :)
Mérés és szabásminta nélkül, villámgyorsan elkészült egy vállról leejtős, igen figyelemfelkeltő felső. (ha tetszést arat a többi csaj körében is, legalább máris van egy jó ötletünk a karácsonyi ajándékokhoz). :)
felnőtt méretű próbababámra is rámegy, de szimmetrikusan feladva nem olyan előnyös...

... mint félvállról véve a dolgot :)

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése