Oldalak

2015. május 19., kedd

A maradékból

Mivel a falvédőhöz szükséges négyzetekhez anyagonként 34,5 centire volt szükségem, természetesen 40-40 centit vettem mindegyikből, hiszen a vágások a méteráru boltban sosem halálosan derékszögűek. :) Beavatás után sem egyenesítettem le a vágott széleket, inkább először keresztben daraboltam őket a szükséges szélességre, majd a levágott rövid csíkok egyik széléről indultam egyenesre vágással, és a négyzetek szabásával. Így aztán a végén maradtak leeső  darabok, amik mind egyforma magasak voltak, egyik oldalukon egyenetlenül. A falvédő befejezése után nézegettem őket, hogy mihez is kezdjek velük, de mivel nekem annyira nem színeim, legfeljebb a pöttyöst, meg a virágmintásat vettem volna ki belőle. Akkor meg inkább már maradjanak csak együtt. Összevarrtam az összeset (persze leegyengetés után), és a hátlapnak vett egyszínű sötétkék, meg a többinél szélesebb pöttyös anyag maradékával sikerült kisakkoznom belőlük egy díszpárna huzatot. Ugyan eredetileg 40x40-esre terveztem, de minden kis fecni belevarrása után sem lett ekkora, mindkét oldalon hiányzik belőle néhány centi. De szerintem azért egy nem túl keményre tömött 40x40-es párna bele fog férni. Most egy itthon talált, picit kisebb párnát tettem bele a fotózáshoz. A huzatot egy régebbi maradék kék vászonnal ki is béleltem, és egy bontott-mentett cipzár is új lehetőséget kapott benne.



Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése