Oldalak

2015. február 4., szerda

Köztes varrás

... megint. Lehet, hogy halogató rossz szokásom kisugárzik, és másokon keresztül a kezemre dolgozik? :)

Egy melegítőfelső javítására kértek meg. A cipzár szétjön, de mivel a tulaj levarrta az eleje széle alátéteit, azt mondta, hogy a cipzár kibontása nem jöhet szóba, inkább varrjuk össze az elejét az aljától a Puma alattig, hogy belebújós legyen.

Hát, én nézegettem, de nyilván a cipzár felett képtelenség összehúzni az anyagot. Először arra gondoltam, hogy egy keskeny fekete csíkkal fogom eltakarni a cipzár alsó részét. Aztán jobb ötletnek tűnt, ha az alátét tűzésvonaláig kihozom a takaró darab szélét, és azt terveztem, hogy a felső szélétől felfelé majd széles díszítő öltéssel hangsúlyozom tovább a vonalat. De aztán ez nem tűnt olyan jónak...
ööö, nem! :)

Krisztivel megszavazva tovább bővítettük a tervet, így végül teljes hosszára passzdarabot kapott az eleje középrész. Nem a legszebb javítás, ami kikerült a kezem alól, de azért mégis megmentettem egy melegítőfelsőt a kidobástól!
uppsz,  nem is teljesen szimmetrikus
Na, akkor megint vissza a macikhoz!

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése