Oldalak

2014. november 15., szombat

Csipke

A fellépős melltartóm pántját szeretném lecserélni csinosabbra, és jópofa megoldásokat láttam a Pinterest-en. Valamiért rögtön csipkeszalagban gondolkodtam. Amit viszont nem is olyan egyszerű beszerezni a kívánt színben és szélességben. Nekem most bordó kellett, ami még nem is extrém szín a bolti pamutcsipkék világában, ám amit elsőre vettem, nem elég élénk. Ezért ne vásároljunk hirtelen felindulásból, anyagminta nélkül. :) Bár, amint eldöntöttem, hogy a melltartóhoz nem jó, hamar találtam neki helyet, egy félig már átalakított, nagy, sötétkék bársonypulcsi eddig hiányzó befejezése lesz belőle, majd mutatom azt is.

A héten tehát már anyagmintával felszerelkezve mentem csipkét venni, és bizony, ilyen erősebb, élénkebb bordót csak keskenyben találtam, de dupla mennyiséget vettem belőle, mindjárt gondolva, hogy az egyenes széle mentén simán összevarrom dupla szélességűre. Tegnap aztán nem találtam passzoló cérnát egyébként népes cérnás dobozomban, és ekkor jutott eszembe a fellépős övhöz használt bordó fonal. Ennek passzol a színe, és már csak idő (és pár rajzfilm, meg egy Diana Krall album) kérdése volt, hogy a dupla széles csipke kézzel varrva elkészüljön.


Ezért is szeretem a pamutcsipkét, adja magát a feldolgozásra. A következő kézzel varrós projekt a felapplikálása lesz a melltartóra. Mutatom majd azt is, és még egy csomó tervvel...

Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése