Oldalak

2014. augusztus 18., hétfő

Felibe-harmadába

Majd' egy hónapja nem blogoltam, pedig alakulnak ideát is a varrások, csak épp nincs semmi kész mutogatnivalóm. Felibe-harmadába állnak a dolgok, ahogy a cím is mondja.

Játszogattam tarka foltokkal:





Színesítettem csíkocskákból hajtott paszpólokkal:




Szabtam még több kockát:




De végeredményt még nem tudok felmutatni, mert félre kellett raknom az egészet, holmi csip-csup javításokért, és határidősebb varrnivalókért. Majd talán legközelebb...

Amit tudok mutatni az is félkész, mert Brigi keresztlányomnak új tolltartó kell az érettségizős évére. A tavalyi sajnos lerongyolódott, pedig a két kezével hímezte ki matyó (vagy kalocsai, elnézést, nem értek hozzá) virágokkal.
Ezért én egyelőre csak alapot teremtettem neki egy újabb példányhoz, amit kihímezhet a kedvére:




A külső lap fekete farmer lesz, a flízt toldottam, és bélésnek találtam egy szín és mintavilágban eléggé ideillő vászonruhát, amit máris megszabdaltam kicsit a jó cél érdekében.

Én itt tartok




Ha kész lesz a hímzés, és az összeállítás, megmutatom újra.
De most vissza a varrógéphez, hogy legközelebb egész cuccokkal tudjak jelentkezni!


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Megjegyzés küldése