Oldalak

2014. június 15., vasárnap

Átalakítások

A hétvégén rendes kis pótmama voltam, és Vivinek alakítottunk át egy fél ruhatárat. Egy pólóruha aljáról levágtuk a feleslegesnek ítélt fodrokat, megreguláztunk egy túl hosszú és túl trapézos farmernadrágot, rövidebbre vettük egy top pántjait, és elláttunk pánttal egy csodás, madeirás, turkált, fűzőszabású nyári ruhát (utóbbit ráadásul én is vettem neki). (rendes fotózás valami parkban legközelebb :D)

ilyen bő a szoknyája :)

Gumit fűztünk egy nadrágba, és egy pánt nélküli topba, és életemben először varrógéppel  szűkítettem egy kötött pulóvert.
Cserébe megkaptam a levágott részeket, ami csak a farmer és a pólóruha esetében jelent használható darabokat. :D A farmer megy Krisztihez, majd jó lesz valamihez, a levágott fodrokból viszont gyorsan össze is ütöttem egy szoknyát Grétinek. Csak egy szélesebb csík kellett hozzá, derékrésznek, némi idő, és egy gumiszalag a derekába.

Közben az eredetileg tervezett, aztán elvetett hátlap ötletem helyett vettem pót anyagot egy Kriszti féle, várakozó takaró előlaphoz, tehát az anyag beavatása után némi steppelés várható. Addig még talán összeütök megint valamit magamnak. ;o) Bár V is leadott még pár rendelést. :D

Folt. köv.

2 megjegyzés:

Anita írta...

Nagyon csinos a kis hölgy és ügyes volt a pótmama is ! :)

a Matula ikrek írta...

Köszi és köszi! :o)

Megjegyzés küldése