Oldalak

2014. május 27., kedd

Dravecz-Matula Zsuzsanna titkos élete

Még nem sokan tudják rólam, de több, mint fél éve táncolni járok. Pontosabban törzsi fúziós hastáncra, Virág Judithoz. Nagyon klassz, mint testmozgás, és újabb remek csajokat ismertem meg. Most pedig már fel is léptünk. Múlt szombaton, egy törzsi est keretében. Ehhez készült az első fellépőruhánk. Nem, nem én varrtam. Illetve, egy részét igen. A szuperszexi szoknya egyik táncos csaj, a minden csoportot türelmesen ellátó Yvi műve, a fejdísz és az öv standard változata pedig a több területen is tehetséges tanárnőnk keze munkáját dicséri.

Persze nem én lennék én, ha nem adnám hozzá a magam kreativitását is. A fejdíszhez nem nyúltam, nincs igazán mit hozzátenni, de az öv szélét végighímeztem, hogy karakteresebb legyen.
előtte
utána
Aztán még mindig hiányzott rá valami (lehet, hogy mindig lesz még mit hozzátenni?), így a következő beszerző körben vásároltam még pár nyakláncot:

és tádámm:


A melltartó bevonását fakultatívan ránk bízta Judit, én persze bevállaltam. Egy melltartó, némi maradék anyag a szoknyákéból, kis türelem, idő, aztán két bokalánc, szegő a nyakpánthoz, és még egy többsoros  lánc nyakbavaló, plusz pár szép gomb...
Szerintem még ez is fog tovább fejlődni... :D
A fellépés meg szuperül sikerült!
Hajni, én, Julcsi, avagy a csapatunk egynegyede
Na, most jöhet pár ennél hétköznapibb varrnivaló...
Folt. köv.




2 megjegyzés:

Ági írta...

ejjj, ha!!! Jó értelemben :-))

a Matula ikrek írta...

Köszi! :o)

Megjegyzés küldése