Oldalak

2014. május 19., hétfő

A kicsi meg a pici

Még mindig szoknyák a királylányos maradékokból, ezúttal Zsuzsi keresztlányának, és Eszti keresztlányom húgának, akik mindketten - mint látható - kicsik és vékonykák...


Még egy hasonló méret jön ki a maradékok maradékaiból, ahhoz zöld mintás társanyagot túrtam elő, csak kicsit várnia kell, mert egy sürgősebb rendelés a soros a héten.

Na de a konyhában bezzeg nem kicsi és nem pici kaja készült, hanem igencsak méretes. :o)
A Facebook nemrég teli volt a kombe nevű étellel, ami egy töltött kenyérféleség, de a kenyeret is magunk készítjük hozzá. Mármint a tésztát, aztán hajtogatjuk, töltögetjük, bevagdaljuk, megsütjük...
Az enyém ilyen lett (ahol kidőlt, ott kicsit túl mélyen vágtam):





Ilyen szép magas lett:




Felvágva meg ilyen guszta:




Igazán remek ebéd, csak egy kelt tészta kell hozzá, meg bármi, amivel tölteni szeretnéd, és jóval egyszerűbb, mint kis táskákat tölteni (amit én terveztem, de erre a megoldásra újraterveztem...)!

Jöhet némi narancssárga szabás, különleges párnahuzat készül. Azzal...


Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hát nem tudok megszólalni attól a töltött kenyér képtől! Nagggyon jól néz ki! Jöhettek hozzám is sütni! Vagy egyszerűbb, ha készen hozzátok! ;)

a Matula ikrek írta...

:D

Megjegyzés küldése