Oldalak

2014. február 5., szerda

Számoljunk csak!

Hogy hány foltból is áll egy tányéralátét?
Még néhány bejegyzés, és pontosan kiderül!
A középső foltos blokkokhoz, hat darab alátétnél máris kell 48 textildarabka:




Az eredeti daraboknál annyival volt könnyebb dolgom, hogy a csíkos részeket nem külön varrtam, hanem nagy csíkos blokkokból, kis, kör alakú terítők kiszabása után estek le a sarkokon. (Hahh, bárhogy keresem, nincs róluk fényképem. Ez hogy lehet???)

Ma a csíkocskák összevarrásával kezdtem:


Kivasalva így néznek ki, miközben a "nagy" foltok kaptak egy vonalat a hátoldalukra:


Az átlók mellett kétoldalról varrva összehoztam a csíkos foltokat a simákkal (aztán felvágtam, levágtam a kiálló csücsköket, és szétvasaltam) :


Kirakóztam, és folytatva a varrást összeálltak a kis kezdőblokkjaim:



 Most erős keretezés következik, váltakozó színekben...


Folt. köv.




1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon szépek már most is!!!

Megjegyzés küldése