Oldalak

2014. január 6., hétfő

Idei első

Az én varrósarkom is bővült, két új doboz, plusz egy tavalyi, amiből kifogytak a karácsonyi ajándékok, és tádámm, máris rendezve a farmertartalékaim is:


Kaptam még néhány csodás anyagot is, némelyikük méteráru, némelyikük turkálószökevény, de mind kedvenc:


 Valamint némely inspiráló olvasmány is gazdagítja az ilyen témájú kiadványokkal teli polcomat (mert még újságból is mindig jól jön egy-két plusz, ugye? ):


 De hogy ne csak tavalyi dolgok kerüljenek az idei első bejegyzésbe, máris mutatom, hogy kezdődött az év egy rendelésre készülő babatakaró körüli sertepertéléssel.
Először rózsás-rózsaszín-zöld anyagkombinációban gondolkodtam, de mire kitúrtam az összes jónak tünő anyagot, valahogy nem tetszett a kínálat. Így esett a választásom a következő párosra, amikből ki is szabtam a szükséges kezdő négyzeteket:


 Válogattam, keresgéltem, szabtam csíkokat és elkészültek az egy-egy kör kerettel megnövekedett blokkok:


 Így picit sötét lett a színösszeállítás egy babának, de szerencsére a következő keretekhez előre kiszemelt anyagok tökéletesen finomították az összképet!


Egyelőre itt tartok, de nagy szerencsémre nekem van még két teljes napom, mielőtt megkezdeném munkahelyen is az új évet... tehát...


Folt. köv.

3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Jól néznek ki!

Ili írta...

Ez nálam is sokszor így készül, egyik gondolat hozza a másikat. Nem előre megtervezett!! Így lesz egyedi egy, egy darab !
Mutatós lett :)

a Matula ikrek írta...

Köszönöm! :o)

Megjegyzés küldése