Oldalak

2013. december 24., kedd

Sütés helyett...

én még varrogattam kicsit maradék termovelúr cafatkáimból:


 Amikhez kerestem hozzájuk illő vászonmaradékokat is:


 Aztán nekifogtam egyforma kockákat szabogatni, meg feleakkora téglalapokat, ahol csak az jött ki, és párhuzamosan pakoltam mindkét féle anyagból egy-egy sort:


Összevarrtam a sorokat, egymáshoz fordítottam a visszájukkal őket, összesteppelgettem a varrásvonalakon, és körbecikkcakkoltam, amíg ez a kétoldalasan használható sál kerekedett ki belőlük:


Az első példány egyik keresztlányomé lesz karácsonyra, de találtam még összeillő párokat, amikből picivel nagyobb mennyiség is kikerült:


 Ennél a darabnál már körbevarrtam és kifordítottam a két csíkot, így a szélét nem cikkcakk fogja össze:


 De azért a készülődésből én is kiveszem ám a részem, máris karácsonyi csomagok garmadája vár további sorsára:


Legközelebb talán az általunk varrt ajándékokkal...


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Ezek nagyon jól sikerültek!!!

Megjegyzés küldése