Oldalak

2013. november 19., kedd

A mániákus viking-kedvelő mobiltokja

Bátyánk új telefonja megint nem fér be egyik eddigi tokba se, ezért rendelést kaptam a következő instrukciókkal: legyen rajta viking. Mondtam, hogy ilyen kicsiben nem tudok vikinget varrni, így lemondóan megelégedett valami monogramos mintával is.
Nekifogtam, konkrét elképzelésekkel, node ebből mi lesz? :o)


 Hát segédvonalakkal "szerkesztett" monogram az egyik oldalra:


Aztán nézelődtem a google-képekben, és ötöltem, és hatoltam, végül gomblyuköltéssel kihímeztem ezt a saját rajzolású vikingfejet a másik oldalra:


Végül négy rétegű lett a tok, mert érintőképernyőt kell majd védenie, a bélés pedig a vikinges szürke kockás flanel:


A megrendelő elégedett volt már a betűs felét látva is, hát még mikor megfordította, és meglátta a letagadott vikinget! :o)
Rám viszont máris vár néhány félbehagyott munkadarab, tehát...


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Vica írta...

Csini kis viking lett belőle.

Megjegyzés küldése