Oldalak

2013. május 17., péntek

Megint...

... nem a Zsuzsis kistakarót varrom. :o)
Mert hétvégén beszereztem két garnitúra turkálós ágyneműt, amiket kimostam, és mivel Zsuzsi igényt tartott az egyikre, viszont a párnahuzatok teljesen más méretűek, és mert az egyiken volt is egy eltávolíthatatlan rozsdafolt, nekem meg van párnahuzatom (milyen szép hosszú mondat...), hát miután megszáradtak, hamar foltoltam ezt:


Amiből aztán ez készült:


Az egyik kis huzatot teljesen átmentettem középre, hogy fekvéskor ne legyenek varrásnyomok Zsuzsi arcán.
A hátlapot is egy az egyben beépítettem, mert így nem kellett külön gombolást készítenem:


Meglepetésből készült, mert Zsuzsi is lemondott a párnahuzatról, hogy ne kelljen varrogatnom... El ne áruljatok neki! ;o)

Mivel pedig nekem négynapos a hétvége...



Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése