Oldalak

2013. május 20., hétfő

Belevágtam

Azt már nem is említem, hogy megint nem a kistakarót folytatom, egyszerűen majd szépen kivárja a sorát. Zsuzsi szerint ez a leginspiratívabb takaró, amit valaha varrtam, mert mindig eszembe jut helyette valami más varrnivaló. :o) De igaz, csak úgy jönnek az ötletek, mint például ez a táska, ami két Zsuzsi-féle, turkálásból jött anyagból állt össze.
A rózsás egy vászon ing, a csíkos kilós méteráru maradék. Inkább ezekbe vágtam bele hétvégén.
Tökéletes kombipartnernek gondoltam őket, és tervezésnél ezt igazolták is:


Mostanra elkészült belőlük ez, egyik oldal svédzsebbel:


Másik oldal bevágott cipzáros zsebbel, és az ing vállrészéből mentett címkével:


Bélése piros kockás kevert szálas anyag, és minő szerencse épp volt két megfelelő cipzáram is itthon:


Ereditleg a meskára szántam, de varrás közben gyanút fogtam, hogy anyukánknak is nagyon tetszene, mivel a színek közel állnak hozzá, a forma meg már bevált nála a gyakorlatban, egy régebbi farmertáskánál.
Ezért aztán máris belevágok a tetemes maradékba, és összehozok egy hasonlót, hogy választhasson közülük, és a meskára is kerüljön egy.



Folt. köv.

2 megjegyzés:

Kriszti írta...

Nem tudom, milyen lesz az inspiratív takaró, de engem ez a táska is inspirál. :)

Vica írta...

Most már én is nagyon kíváncsi leszek arra a takaróra!

De ez a táska nekem is nagyon bejön, tetszetős a formája nagyon.

További jó inspirálódást!

Megjegyzés küldése