Oldalak

2013. március 22., péntek

Vigyázat!!!

A péntek néha egész jó nap! Mivel időben keltem fel /igen, Móni, aludtam előtte ;o)/, hamar túlestem a takarításon, ebédre összedobtam egy nagy tál besameles rakott karfiolt és brokkolit, sült kolbásszal, aztán volt időm befejezni egy tegnap elkezdett párnát.
Ez egy olyan nemszeretem varrásnak indult, mert barátnőm hónapokkal ezelőtt áthozott egy trikót, hogy az elején levő mintát mentsük meg, de mivel az instrukció csak annyi volt, hogy legyen belőle valami, és hozzátette, hogy nem sürgős... hát igen, eddig hevert az egyik dobozban. Menetközben mondjuk hozzácsapódott a cukrászkötényből maradt fekete anyag is, és aztán együtt várták sorsukat, mert hogy párna lesz belőlük, az közben már kipattant a fejemből.
Tegnap elkészült az alul cipzárral záródó dobozjellegű párnahuzat, ma pedig (ha már úgyis porszivózok...) megtömtem hozzá a szintén kockoid párnát is:


Aztán a párna belebújt a huzatba, és magára húzta a cipzárt is, mert olyan kis szégyenlős:


És itt jön a vigyázat rész, mert a megmentett pólódarab bizony egy kalózkendős koponya. A valóságban nincs ekkora különbség a két anyag feketesége közt, de napsütésnél fényképeztem:


Más beállításban már valósághűbbek a színek, és látszik, hogy ez amolyan félkemény-támaszkodós párna, megáll szépen a saját lábán is:


Ma már nem, de mivel minden hétvégi házimunkám kész gyakorlatilag, majd holnap...



Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nos akkor nézzük csak: korán keltél, takarítottál, főztél, varrtál.... és mindezt már blogoltad is. Számításaim alapján nagyon korán, talán a napnál is előbb keltél ma! (nem tudom hogy csinálod, de kérek belőle! :))
Nagyon klassz lett a párna!

a Matula ikrek írta...

Fél 7-kor keltem, a nap már fent volt, és a telefonom ébreszt. Bár igaz, messzebb kell tenni az ágytól. :D

Megjegyzés küldése