Oldalak

2012. december 17., hétfő

Mert kérték...

Csilla megkeresett minket a meskán, hogy a rózsaszín Zsuzsinkat szeretné.
De nem ám a kis faliképet, hanem Ő egy kis fodros párnán képzelte el. :o)
Mi nem is képzeltük, de megvarrtuk... Bár közben két napra kiütött a nátha, vagy valami hasonló, munkahelyen beszerzett fertőzés.
/Zárójelben jegyzem meg, soha többé húzott fodros párnahuzatot!!! :o)/


Hogy a fodor behúzásánál elszakadtak a húzószálak, még hagyján, aludtam rá egyet, és kijavítottam, de mikor összeállításnál az egyik sarokban még be is csíptem a fodrot, ráadásnak két helyen is, és ez miatt ki kellett bontanom, majd újravarrnom azt a sarkot...hmm... nos nem hinném, hogy mostanában fodrozok még párnát.


A záródásnál cipzárban egyeztünk meg, és hogy kis buci párnát könnyen lehessen öltöztetni, átlóban varrtam a cipzárt, hogy hosszabb legyen, így csak két sarkot kell beigazítani, és kész is. :o)


Mindemellett a legkényelmetlenebb rész a párna töltése volt. Aki már próbált műanyag zsákos szivacstölteléket lapátolni párnaanginba, tudja miről beszélek. Hiába is készíted oda előre a porszívót a környékre, mire összeszedheted vele a morzsákat, már beleőszültél a harcba a statikus elekromosság hatásaival. Mert ha csak tapadna a szivacsmorzsa mindenhova! De ugrál (nem vicces túlzás, ugrál) ki a zsákból, az anginból, röpköd és még tapad is közben, csak sose jó helyre... :o)

Ezen kis kitérő után vissza a saját karácsonyi ajándékokhoz, de azért...

Folt. köv.

3 megjegyzés:

Kathy írta...

Nagyon aranyos kis parna lett belole. Minden esetre megerte a bajlodast.. :)
En vekonyka gumit szoktam a fodor szelere kihuzvava felvarrni, igy azonnal kesz a fodor, es nem kell bajlodni vele. Egyszer probald ki, nagyon egyszeru ugy...

Erika írta...

ohh, biztosan készül még ilyen, mert megszánod a következő rendelőt :-)
És legközelebb tegyél mondjuk újság vagy csomagoló papírt töltéskor a párna alá ... vagy gyerekkádba, lavórba állítsd ..

a Matula ikrek írta...

Köszi!
Kathy: jókor szólsz! :o) De kösz a tippet, ki fogom próbálni, van vékonyka gumim!
Erika: hát nem fogadnék rá, hogy nincs igazad! :o)
A töltésnél nem is az volt a gond, hogy a szőnyeg tele lett, arra készültem, és már előbb ott volt mellettem a porszívó, mint a szivacsos zsák.

Megjegyzés küldése