Oldalak

2012. augusztus 18., szombat

Szekrények, dobozok és zacskók

Mert mikor máskor állnék neki újabb fordulónak a varrósarkom rendezgetésében, ha nem a legnagyobb dologidőben, az esküvői ruhák varrása közben... :o)
A szekrény már a beköltözésem óta itt van, csak eddig más dolgok foglalták el a helyet benne. Nem is volt baj, amíg a lassan halmozódó anyag-, és ruhagyűjtemény elfért egy dobozban, meg néhány szatyorban. De tudjátok, hogy megy ez, ha kicsit elfordulsz, máris osztódni kezdenek, és nem is érted, hogy hogy lett hirtelen minden tele méteráruval, meg turkált kincsekkel, annak ellenére, hogy közben ugye, beköltözött három komód is. Aztán egy darabig még kerülgeted, de egyszer csak, egy varráshoz éppen nélkülözhetetlen anyagdarab keresése közben elkezdesz rendezgetni, válogatni... Én a ruhám zsebéhez kerestem egyszínű fehér vásznat, és akkor lett a sok szatyor, és doboz kipakolva, és átválogatva. Ekkor még fajtánként egy-egy kisebb dobozba pakoltam őket, de az pár nap alatt kiderült, hogy ez csak a keresést könnyítette meg, a szoba rendezettségén semmit nem javítva. Aztán egyik nap fogtam magam, és végre kiszelektáltam, elhajtogattam, és összeköltöztettem a szekrénybe félrepakolt, valamire még jó lesz holmikat, és átpakoltam őket a szekrény melletti komód, időközben Zoli által felszabadított fiókjaiba. Így aztán az egész szekrény kiürült, és máris pakolhattam bele (persze minden darabot megnézegetve, megsimogatva). Nyilván kell még egy szekrény, hogy minden el legyen pakolva a szőnyegről, asztalról, székről, de már kaptunk ígéretet néhány, nászajándék Ikeás utalványra, szóval ez szerintem még idén ősszel megoldódik.
Íme, a belakott szekrény:


Alul a nagyobb darabok, méteráruk, és turkálós ágyneműk:


Felül pedig az átalakításra váró ruhák:


A fotózás óta a nyitott polcra bekerült két doboz, egyikben pólók, pólóanyagok, a másikban pedig Zoli munkásruháihoz alkalmas, foltnak való anyagok lapulnak.

Aztán meg gumit kellett keresnem a ruhám ujjához, és akkor az apró holmis dobozaimat rendeztem össze, szépen szétválogatva a rendetlenül egymásra dobált maradékokat és új szerzeményeket.

Így néz ki a szalagos részleg:


A két cipősdobozba szétosztott cipzárakat, gumikat, zsinórokat, és hímzőfonalakat nem fényképeztem le, azok nem ilyen mutatósak (de már ott is egyből megtalálom, amit keresek).

Ennek a nagy rendnek köszönhetően aztán villámgyorsan haladtam a ruhákkal, mindhárom majdnem teljesen készen van. Megyek is, hogy lassan befejeződjenek...

Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon klassz lett! Most már gyorsan rátalálsz arra, amit keresel!
Én is a legnagyobb munka közepén szoktam rendet tenni! Olyankor gyorsan kész a rendszerezés, és még pihentem is varrás közben!

Megjegyzés küldése