Oldalak

2012. május 16., szerda

Vegyes vágott

Én sem vesztem el hétvége óta, csak a blogolás maradt utoljára.

A rőfösben megint kitúrtam a legextrémebb anyagot, ha lehet, még a múltkorinál is vadabb:


Párizsi krémes csokis kockát sütöttem, és megállapítást nyert, hogy a legolcsóbb tejszínutánzat (valami növényi habalap) a legolcsóbb lidl-s étcsokival és Marika étbevonóval királyi tartású haboskrémet ad:

Klárika nem kapott volna külön bejegyzést semmiképp, a képét is csak azért mutatom, mert új anyagokból készült:

Ezek után a hétvégém további részét újabb, az ikreknek szánt ajándék töltötte ki.

Zsuzsi turkált egymástól független beszerzésekben két, egyforma mintájú és szabású blúzt:

Amikből kieszelt és kiszabott két könnyű, nyári kis blúzt a csajoknak. Ezen a ponton azonban más, sürgősebb varrnivalói elszólították, így elcsomagolta nekem további varrásra. Mikor kibontottam, a lélegzetem is elállt, hogy hogy fogom befejezni a négy-négy darabban levő, furcsa kinövésekkel szabott darabokat. De aztán folyamatos msn-es tanácsadás mellett elkészültek. :o)

Egy trükköt fotóztam menetközben: ha felnőtt ruhából szabtok gyerekméretet, és beleesik a szabásba a szegett szél, nem kell feltétlen felbontani a varrásoknál, és újravarrni, ennél a vékony anyagnál elcikkcakkoltam a széleket, majd a varrás után derékszögben behajtva rövid tűzéssel rögzítettem a "nemszép" részeket, így valahogy:

A kész darabok pedig:

A felnőtt blúzról készen átmentett piével díszített eleje:

Hátul, nyakban kötőkkel záródik, a hátat csinosan szellősen hagyó hasítékkal, ami egyben a bebújást is megkönnyíti:

Mára ennyi, de most továbbmerülök a varrnivalókkal megtömött csomagomba, hogy egyéb kiszabottan kapott darabok is kész formát kaphassanak. /Miután kisikáltam a fürdőszobát, pfujj... :o)/


Folt. köv.

5 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

A süti gyönyörű! Az ikreknek a blúzok nagyon csinik lettek! És köszi a trükköt!

Borga írta...

Az "extrém" anyag nekem is tetszik,a blúzok nagyon édik,a csokis kocka meg nyami-nyami!:)))

Vica írta...

Hmmm nyammi az a párizsi krém, ide vele.

Nagyon csinik a kis ruhák újfent!
Én nem is értem , honnan ez a sok energiátok???
Csak nem a fini édességek okozzák??

:-)

a Matula ikrek írta...

Köszi lányok!

A süti nem csak szép, de isteni is, és könnyű, mint egy... egy csokis felhő :o).
Vica, kétségtelen, hogy az édesség, mint szénhidrát, tömény energia. :o) De ha kedvünkre valót varrunk, az nem is fogyasztja, inkább már-már termeli az energiát.

La La Lauren!!! írta...

Thank you so much for posting to Refashion Co-Op’s Refashion First Friday! I love what you did with the blouses!
LaLaLauren
Editor
Refashionco-op.blogspot.com

Megjegyzés küldése