Oldalak

2011. október 28., péntek

Egy szelet Bécsből

Igazán nem a fényképezéssel töltöttük az időt múlt szombaton, bécsi kirándulásunkon. Először a schönbrunni kastélyt látogattuk meg. Egy rövid kört sétáltunk a kastélyban is, bár Zoli nemigen várta meg, míg meghallgattam volna a walkie-talkie-szerű idegenvezetőm szövegét. :o)


Én még mindig ámulok, ha olyan helyen járok, ahol régenvolt emberek jártak előttem, olyanok, akikről olvastam, vagy hallottam.


A kastély kertje is gyönyörű, és hatalmas, és annyi minden van benne, hogy ez kb. még egy teljes napi program lenne...




A délutánt pedig a Práterben töltöttük, ami egy vidámpark, kevéssé ijedősöknek. Mi már a buszból kinéztük az első dolgot, amire fel akarunk ülni. Oda is csörtettünk, és azonnal felültünk rá. Menet közben már késő volt végiggondolni, de jó volt ám. 117 méter magas oszlopra tekeredett fel velünk a lánchinta, majd lefelé be is gyorsult.





Vissza kell még majd mennünk, mert a belvárosba be sem jutottunk. Talán majd adventkor...

folt. köv.

1 megjegyzés:

Megjegyzés küldése