Oldalak

2011. augusztus 23., kedd

Születésnapi vacsora,és egyebek

Tegnap este utólagos születésnapi vacsorát kaptam. A szülinapi, anyukám-féle sült csirke maradékával nem is versenyezhetett volna, ezért is lett hétfői. :o)
A Sir Lancelot étterembe mentünk, pont olyan, mint gondolható, középkori, kézzel evős, imádom. Így néz ki, sötét középkor, na jó nem, hangulatos világítás.


Ennyi két adag étel (a távolabbi tálról már felemeltem egy libacombot, azzal amúgy is olyan jól lehet gesztikulálni beszélgetés közben):


Az enyémen két libacomb volt, isteni ropogósra sütve, valami eszméletlen párolt vöröskáposztával, ami nem látszik a háttérben, és némi gyümölccsel körítve. Majdnem mindent megettem, ami nem kis teljesítmény. Zoli két nyársat kapott csirkemell és ez-az darabkákkal felfűzve, ő is egy fél gyümölcstállal, meg ezekkel a csodálatos, aranysárga, gombócforma fánkokkal. Ő nem ette meg az egészet, a gyümölcsökből hagyott egy keveset. :o)
Eszegetünk:


A finom vacsora után pedig kaptam még egy szép kis orosz krém tortát is, meg még valamit...


Én terveztem ezt a szépséget, miután egy egész katalógust hiába lapoztam és nézegettem végig:


Esküvő majd csak jövőre, most megyek, és varrok tovább...

Folt. köv.

3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Gratulálok Nektek!

Juhizs írta...

Igazi örömhír :-)

Maris írta...

Hű, meg ha :-)
Gratulálok!

Megjegyzés küldése