Oldalak

2011. március 23., szerda

Elnagyoltam





Vicces, hogy amikor tele mindkét kezem (vagyis a szoba...) varrnivalóval, akkor érkeznek rendelések a meskán is, de hát ez már csak ilyen mörfizmus!
Régebben varrtam egy egész sorozatot saját szabásminta alapján készült kistáskákból. A prototípus barátnőmnek készült szülinapjára, de ő sötét, hétköznapit kért, viszont nem lehetett nem kipróbálni a fazont nagyon színesekből is. Ámbár azt hiszem ötnél megálltam, de csak mert akadt más, sürgősebb varrnivaló, pedig válogattam még vagy tíz anyagot.



A szivárványfüggöny maradékából készült ez a kettő:





Szilvi keresett meg azzal a kéréssel, hogy neki a piros kéne, de A4-es méretű dolgokat pakolna bele, szóval nagyban gondolkodjunk.
A nagyítás simán ment, váltottunk még pár emailt, hogy tisztázzunk egyéb részleteket, például, hogy maradjon-e a farmer, mint kombipartner, vagy most legyen egyöntetűbb az összkép:






Piros vászon lett a társanyag, és bevallom, bármennyire szeretem a farmerkéket erős pirossal, végül Szilvinek lett igaza, ide most jobb a piros partner:






A bélést jó tartású, sárga kockás vászonból varrtam, ez újdonság a kicsi változathoz képest, mert abban nincs bélés:




Nem áll ilyen összevissza egyébként, mert több helyen rögzítettem a külső részhez, csak nem lett rendesen eligazítva fotózás előtt.
Viszont mivel ekkora méretben már nem tartana olyan szépen egyetlen farmerlap-merevítés, itt minden flízzel steppelt, hogy megálljon az a táska a saját lábán is :o) :






Valamint (ez sajnos egyik fotón sem látszik) a pántot ugyan úgy állítottam be, mint a kicsiknél, de itt még megerősítettem a bevarrási pont alatt négysoros tűzéssel.





Érdekes feladat volt ez a nagyítás, nagyon megtetszett a táska, csak azért nem tartom meg, mert én nem hordok magammal A4-es cuccokat! :o)
Most pedig vissza a takaróhoz...
Folt. köv.


6 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon jók a táskák! A szivárványos + farmeros tetszik a legjobban!

Belinda írta...

Virtuális puszi a fantasztikus párosnak! Mert megérdemlik! :) http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

bemka írta...

Egyszer számít, de mindkettőtöknek hoztam a jó szót Esztertől.
Ezek a táskák elragadóak,körbeforgattam őket, megnézegettem....hát tőletek lenne mit tanulni.Szívesen járok hozzátok :)

napos írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz!
Köszönöm, hogy olvashatom a blogotokat!

Szeretnék nálatok hagyni egy jó szót
Eszter játékának keretében :-)
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Garbaréta írta...

Nagyon szépek a táskák. A kék-sárga csíkos tetszik a legjobban.:)

Vica írta...

Ez a piros nagyon csajos. Tetszik. :-)

Megjegyzés küldése