Oldalak

2010. december 30., csütörtök

Ti is jók voltatok?



Én biztosan, mert lámcsak lám, megint három foltos könyvvel gazdagodott a gyűjteményem...

Plusz egyéb olvasnivalóval az amúgyis csordultig teli könyvespolc (igen, vadászkönyv! aki még nem olvasott, nem tudhatja, milyen jók!!!)

Ráadásképpen pedig négy gyönyörű színű vászon.

Arra kell gondoljak, velem igazán könnyű dolga van a családnak. :o)






Velem sem volt túl nehéz, kaptam diódarálót (mert kell), pénztárcát (mert a régi elkopott, és találtam egy olyant, ami tetszik), könyvespolcot a Burda-gyűjteményemnek (amit majd akkor mutatok meg, ha már vettem hozzájuk iratpapucsokat is, és rendbe lesznek téve). Kaptam eper alakú teáskannát, sok-sok teával, mert volt, aki megjegyezze, mikor egyszer elmondtam, hogy szeretnék ilyent :o), és persze könyveket:


Jó sokat, ezért hasznos saját, mások által is megkereshető kívánságlistát létrehozni a bookline-on. Ez itt az enyém, no nem szerénytelenségből, csak mert csak így tudom megmutatni. :o)
Egyébként családunk könyvimádatát elég jól jelzi, hogy (néhány barát ajándékát is beleszámítva) kb. 16 könyv került ajándékozásra... meg párat megvettem magamnak... :o)
Azért nem csak olvasással telnek a szabadnapok, legközelebb megint valami varrománnyal...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése