Oldalak

2010. szeptember 23., csütörtök

Elmaradás és tervek



Ezt a kis tasakot legutóbb még két részben mutattam, azóta összeállt, és cipzárt is kapott. Miután ezzel ki is tanulmányoztam, prototípusi feladatát betöltötte, és mehet a karácsonyi ajándékok kupacába. :o)
Ugyanúgy készült, mint a faliképek, csak egy, a kockásokból ugyanúgy összeállított hátlappal összevarrtam, miután a felső szélébe bevarrtam a cipzárt. Hogy a cipzár végeit ne kelljen a tasakba tuszkolni, a kockás anyagból, kézzel varrtam végeket rá, így ennél fogva elő is lehet majd rángatni a táskából, fiókból.
Jöhet a következő projekt, több ötletem is van. Először is, ugye, ott van Edit őszi gyereksapka pályázata. Aztán meg Kriszti egyik keresztlányának rendelése (gatyátgatyátgatyát) :o) , és lógok Eszternek a következő két szoknyájával, meg egy felsővel, a kék után szabadon.
Most megyek szabásmintákat keresni, aztán, ha valami összeáll...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése