Oldalak

2010. augusztus 15., vasárnap

Tündértáska harmadszor

Elkészült a harmadik hímzett tündéres táska is.
Bár messze nem a sárga a kedvenc színem (farmerkék a favorit), mégis ebből a három táskából ez tetszik a legjobban. Valószínű a sárga csíkos anyagnak köszönhető az elért hatás nagy része, ami ráadásul farmerszerűen erős dekorvászon, gyakorlatilag a szövőgép is táskának teremtette!






Ennek a hátulja nem kapott virágalakú tűzést, a csíkok úgyis agyonütötték volna, így a minta mellett steppeltem össze a flízzel, a lényeg amúgyis a tartás.








Belül a szokásos zsebek és üvegtartók, erős színű vászonból, lehetőségeimhez képest tükrözve a külső színeket. Több helyen olvastam, legközelebb már én is gumipántot varrok az üvegeknek, az bizonyára praktikusabban használható, de mire ez az információ eszembe jutott már kiszabtam a pántok anyagát, hát most még maradt a fix pánt, azért az is remekül végzi a dolgát.






Persze cipzárt már megint csak majdnem-tökéletes színben kaptam, de azért jól illik bele ez is. Lényeg, hogy passzol és zárja a táskát.
Aminek a további sorsa, mondhatnám jövője még nem eldöntött... viszont a varrnivalók listája máris eggyel csökkent, és a végeredményt látva azt hiszem, egy próbát megért. :o)
A napokban újabb "sorozatgyártásba" fogok, ezúttal más témában, de itt is érvényes lesz, hogy eredetileg egy darabot kellett volna kitalálni, de beindult az agyam. Eddig három variáció, amit biztos el fogok készíteni belőle. Tehát...
Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése