Oldalak

2010. augusztus 27., péntek

Halad és indul

Vagyis beszámoló Dóri blúzának állásáról, és egy új tervről.
Dóri blúzának minden részét kiszabtam, a gyönyörű hímzett anyaghoz vettem sima muszlint bélésnek, így aztán kicsit jobban tudtam variálni a hímzett anyag szabását, remélem, látszik majd a képeken, hogy mennyire sikerült mutatósra, és szimmetrikusra igazítanom. Amit láttok, azok a törzsrész darabjai, a bélésekkel összefércelve. A nyakkivágást, és a háta középvonalát azonban a két réteg kistircelésével, összevarrásával készítettem, így szerintem egyszerűbb a nyakkivágás eldolgozása, és a háta közepére tervezett cipzár helyének előkészítése. Amit nem láttok, hogy azóta már az oldalrészeket hozzávarrtam az elejéhez, és a hátához is. Most jöhet a kistircelések levasalása, aztán a cipzár bevarrása, az oldalvarrás, meg az egyrétegű ujjak, és máris jöhet Dóri próbálni. :o)






A közben elkezdett új téma pedig úgy indult, hogy a blogtali csere-beréjéhez előkerestem a rám maradt fonalak dobozát, hogy megnézzem, van-e valami ajándékként szóbajöhető minőségű, és mennyiségű maradék közötte. Hát, nemigen, de ha lesz időm, a normálisabbakat majd felteszem a MiniPiacra, cserealapnak. :o) Na, és ugyanebbe a dobozba dobtam be a lakás rendbetételekor azt a hímzett párna előlapot, amit most előszedtem, és kimostam. Terveim szerint farmerrel kombinálva egy táska lesz belőle, de lehet, hogy eredeti méreténél nagyobb párna. Nagyon óvatosan, kézzel nyomkodtam a mosóvízben, és bár valamelyik piros árnyalata megfestette a vizet, valamiért (hálistennek) a többi fonalat nem fogta meg. Most egy törölközőn kifektetve szárad. Egyébként ez az újra megtalálás kedves játékom, többször is tudok örülni egy-egy anyagnak, ruhadarabnak, amiről már elfeledkeztem. :o) Pedig mennyi kincset raktam még félre a rendrakáskor!
Na, de visszakanyarodva, íme az első kép a hímzésről, nekem annyira tetszik, hogy máris ez az új háttér a monitorunkon. Mellesleg, nem vicces, hogy a monitor háttere az Asztal, és mégis tapétát (wallpaper) teszünk rá? :oD De ez esetben párnahuzatot.



Amint lesz haladás bármelyikkel...
Folt. köv.

4 megjegyzés:

Belinda írta...

Ez gyönyörű! Valóban stílszerűbb lenne az asztalra a terítő vagy futó elnevezés! :)

Stina Blomgren írta...

Hello from Sweden... you were set as noreply so I couldnt email you and say thankyou for your comment on my blog...:O)) Hope its ok to say it here.. And flowers on the side it will be.. :o))

Kata írta...

Kedves Kriszta! Ezúton is szeretném megköszönni a cserebere ajándékot!!!!
A matricák amik a csomagban voltak azok fel vasalhatóak? Annyira még nem vagyok ismerős a varrós világba, de igyekszem majd :)

a Matula ikrek írta...

Kedves Kata!
Sajna későn jutott eszembe, már ott el akartam mondani a használati utasítást, de így a blogodban kommenteltem!
;o)
Hajrá!

Megjegyzés küldése