Oldalak

2010. augusztus 16., hétfő

Gyerekpóló dekoráció...

... avagy, most mivel pályáztunk, és hova?
Ide, (nézzétek meg, pályázzatok ti is)
és ezzel a pólóval:


Aki járt már a Meskás boltunkban, ismerheti, a pólót, és ha jól emlékszem, a történetét is.
Itt ugyanis az eredeti cél nem a díszes, kissé cukormázas-punkos póló volt. Egy turkálóban láttam meg az eredeti zöld felsőt, közepén akkor még ez a "csoportkép" díszelgett:


A póló azonban gyerekméret volt, és a zöldje sem tetszett annyira, így, Írország-mániámtól vezetve, kivágtam a közepét, amiből Kriszti egy kék-zöld kockás vastag ing bevonásával jó kis szatyrot varrt, amit azóta is hordok magammal szinte mindenhova, a tömegközlekedési eszközökön jól felvidítja az utastársakat. :o) Egyszer láttam csak méltó párját, egy nagy, fehér szatyor formájában, ahol kb. ugyanezek a barik, csak még több változatban vigyorogtak vissza ránk. :o)
Na de, mivel nem jellemző, hogy csak úgy kidobálnánk a maradékokat, kitaláltuk, hogy mit kezdhetnénk a hasfelmetszett pólóval. Kriszti érdeme az egész, ő varrt egy, a lyuk alá illeszthető darab, sárga, bordás pólóanyagra tarka csillagokat, szintén maradék pólóanyagokból, merevítő flízzel bevasalva, géppel rátétezve. Türelmesen keresgélte a csillagokhoz illő cérnákat, és ezek közül nem egyet felhasznált a kész téglalapnak a pólóba való befoltozásához is. Szerintem elég pofás lett, szerintetek?
A pályázatra van még egy ötletem, amihez ráadásul már a Dius-féle kockásokból is tervezek felhasználni. Ha kész lesz, megmutatom, addig is...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése