Oldalak

2010. június 10., csütörtök

Hála-táska

Van egy kedves hölgy, akinek mérhetetlen hálával tartozunk, és ennek jeleként fog kapni egy táskát tőlünk. (A kész táska majd a legközelebbi bejegyzésben...)
Nem tudom, ki hogy van a hímzéssel, én nem lelkesedem érte különösen... megszállott foltvarró vagyok, nem is tagadom. :o) Természetesen itt is vannak kivételek! Legfőképp, amik kombinálhatók foltvarrással, például a keresztszemes, vagy az alant látható, direkt foltmunkához tervezett kép.
Hajdanában kisiskolás koromban hímezgettem ilyet is, olyat is, mindenfélét. A siker változó volt, a kedvem ingadozó, és legfőképp, a keresztszemes hátoldalán nem egyenes csíkokban ment a cérna, mint illenék neki.
Azonban mióta felfedeztem foltos újságokban ezeket az egyszerű (de nagyszerű!!!) rajzolatú mintákat, amikhez ráadásul nem is kell bonyolult öltéseket ismerni, egyre többször kerülnek elő a hímzőcérnák is. Pauszra rajzolom át a mintát, sajna egyéb átmásolási módszerekhez nem értek, majd kivarrom (hohó, micsoda szakkifejezésekre emlékszem), és a végén jön az idegnyugtató papírtépkedés. Aztán papír csipeszelgetés... aztán leginkább is porszívózás. Ne tévesszen meg senkit a méret ( 20x20 cm ), kis képről is sok papírcafatka jön le! Aztán elég egy vigyázatlan sóhajtás, hogy: Nnna , kész is van!.....
A minta forrása a Patchwork Magazin 2008/4. száma, a tervező Ursula Schertz.
Imádom a tündérkéit, sajnos nem az egész sorozat van meg belőlük, de varrtam már karácsonyi sütiszaggatósat is!






Hogy a kép hogyan alakul táskává, majd holnap megmutatom!


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése