Oldalak

2010. június 16., szerda

Fanfár, avagy végre elkészült!

Tegnap sikeres volt a nap a varrósarokban, így ma feltehetem a tündértáska képeit!
Belekerült a cipzár, igaz jellemző módon nem kaptam pont olyan színűt, mint az anyag, de sebaj, ha foltos, legyen sokszínű, és legalább a hímzés színéhez passzol. Van pár metódusom, hogy mibe hogyan, és az elkészülési folyamat mely szakaszán varrjam be a cipzárt, ez éppen olyan, aminek csak a legvégén kerül bevarrásra, mert a táskákon ugye hamar kinyiffan a cipzár. Hát, ha már cserélni kell, ne kelljen szétbontani az egész táskát! Ezért aztán a külső lapokból és a bélés lapjaiból zsákot varrok, egymásba húzom, körbevarrom a tetejétől jó 2 centire, aztán a nyitott széleket behajtom, és letűzöm. És ez az a pont, ahol néha elgondolkodom, hogy biztos kell-e a cipzár... De végül mindig rászánom magam, mert egy nő táskájába ne leselkedjenek! ;o) Rosszabb szándékokról nem is beszélve...






Az elő és a hátlap flízes bélést kapott steppelve, hogy erősebb tartása legyen az oldalaknak. Elöl csak a varrásvonalak mellett tűztem, hátul a nemlétező varrásvonalak mentén, és egy óriásvirág formában.









És a már említett virágos bélés a zsebekkel...







Ezek után a mai "gyönyörű" esős napon visszatérek a kockás takaróhoz, pláne, miután a kedvezményezett a héten teszi le a szóbeli vizsgáit... nehogy elkéssek! De hát úgy kell nekem, miért nem csak 40x40-es kockákból varrtam, annak is sikere lett volna! :o)

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése