Oldalak

2010. május 13., csütörtök

Turkáltam




Újabban megint szerencsém van a turkálókkal. Nemrég egy "minden háromszáz forint" akció keretében fogtam ki egy szép, rózsaszín virágbordűrös, fekete szoknyát, amiből Kriszti alkalomadtán gyönyörű táskát fog varrni, meg egy szuper pólót barátnőm méretében, a kisfia egyik kedvenceivel, három klassz kis VW busszal az elején. Marci minden (tömeg)közlekedési eszközért rajong, ha valakit számítógépnél talál, már mászik is fel az ölébe, és közli, hogy "Nézünk villamost", méghozzá visszautasíthatatlan hangnemben. :) A Google képkeresővel órákra le lehetne így foglalni. :)

Tegnapelőtt pedig egy olyan boltban, ahol még nem jártam, találtam egy klassz, zöld-fehér kockás bermudát, amit talán össze is kombinálok a sárga virágos anyaggal, vagy varrok belőle egy újabb kölyöknadrágot




... és egy szép, szoknya-mellény kettőst, amit szintén az anyaga miatt hoztam el, de lehet, hogy végül magamnak lesz egy csinos, virágos ruha belőle. A hosszú szoknya apró virágmintás, a fodra, és a mellény pedig ugyanazokból a színekből egy nagyobb minta, a foltvarrók álma. Az egészért hatszázötven forintot fizettem, és ha megvarrom, legalább a tízszerese árú bolti értéket vált ki. Így kell spórolni, és egyben egyedi darabokhoz jutni.

Íme, mutatóba a mintái (az apró virágos képpel máris elcsajosítottam itthon a monitort) :




Hát nem gyönyörű?

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése