Oldalak

2010. május 19., szerda

Gyönyörű, és finom

Régebben felfedeztem már az újpesti Horváth Cukrászdát, ahonnét több, isteni finom tortát szereztem már be, egyszer például, mikor nem sikerült kideríteni az ünnepelt kedvencét, 16 különböző féléből egy-egy szeletet véve rakattam össze egy egészet. Nagy sikere volt.
Most valamiről ismét szóba került a cukrászda, hát gondoltam, hogy megosztom azokkal, akik még nem ismerik. Van honlapjuk is.
Már a galériát végiglapozni is édes bűnbeesés, és akkor még nem is említettem a design cukrászat, a Sugar! részleget. Az ő kínálatukból ízelítő itt.
A képek többet mondanak minden szónál. Nekem legalábbis rögtön kedvem támad nagy bulikat szervezni, és telerakni hatalmas asztalokat ebből a hihetetlen választékból. Nyami!!! :)
Akinek van ráérő fél órája, nézze végig, érdemes!

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése